VIVACOM иска плащане за услуга, която не ползваш

VIVACOM иска плащане за услуга, която не ползваш

Публикувана 29.07.2021

Времето от 13.00 до 16.43 часа в делничен ден днес – 29 юли, се оказа недостатъчно за оператора VIVACOM да пусне пакета, предоставящ „Диема Екстра”, където могат да се гледат мачовете на българските участници в Лигата на конференциите.

Първата заявка на читателят на GustoNews.bg, потърсил ни да разкажем за хаоса в един от най-големите телекомуникационни канали у нас, е на телефон 087123 в 13 часа. Там любезен дамски глас обяснил, че поръчката е подадена, услугата ще бъде ползвана след час, а таксата от 12 лв. за нея ще бъде включена към месечната такса за ползване на цялостната услуга телевизия-интернет.

Потърпевшият е пловдивчанин и доскорошен абонат на N3 и твърди, че допреди вливането на N3 във VIVAKOM е нямал абсолютно никакви проблеми. Те възникнали едва днес, когато решил да активира пакета, за да гледа довечера мача на Локомотив Пд със Словачко.

Воден от уверенията на госпожата по телефона, че след час ще бъде активиран пакета, той спокойно зачакал услугата да бъде активирана. След час пакетът не само липсвал, а и при повторното позвъняване започнало прехвърляне от административни служители към техници. Проведените разговори, регистрирани в телефона на клиента на VIVAKOM са общо девет. С напредване на времето, за абоната станало ясно, че няма да гледа мачовете у дома и помолил една от служителките, представила се само като Теодора, да анулира поръчката. Тя му заявила, че поръчката е заявена, но не се ангажира кога точно пакетът ще бъде пуснат. „Може да е до края на работния ден, може и по-късно.”, казала тя. „На мен ми трябва само за мача довечера. И ако няма шанс да бъде пуснат пакетът „Диема Екстра” днес, отказвам заявката”, заявил клиентът.

Въпреки всичко заявената услуга трябва да бъде платена, казала Теодора. Същото повторил след нея и служителят в техническия отдел на VIVACOM Красимир, като и двамата отказали да назоват фамилиите си. „Кое точно не ви е ясно? Че не искам да плащам за услуга, която не ползвам и настоявам заявката да бъде анулирана”, попитал абонатът, след като посветил целия си следобед в разговори и най-вече в слушане на мелодии от оператора на VIVACOM.

От телекомуникационния оператор не се трогнали дори от възможността да бъде сезирана Комисията за защита на потребителя. От компанията настояват, че таксата е дължима, тъй като услугата е „вече пусната”, въпреки че не е достъпна за абоната.

„Не разбирам какъв е проблема – никога не се е случвало, докато обслужването бе от N3 – момчетата пускаха каналите след минута, а веднага на следващия ден си заплащах услугата. Един от най-големите телекомуникационни оператори в страната не може да ми пусне пакета повече от 5 часа, но затова пък настоява да заплатя таксата от 12 лева, нищо че не мога да гледам. Явно на това във VIVACOM му казват „грижа за клиента”, недоумява пловдивчанинът.

Автор: Огняна Генева