Три актриси заснеха фотосесия за нов моден бранд, вдъхновена от 30-те години на XX век

Публикувана 08.10.2020

Три талантливи актриси и магнетични жени - Койна Русева, Теодора Духовникова и Радина Боршош, станаха българските лица на нова световна модна марка.

Сред аристократичния интериор на Княжеския дворец в София те позираха с модели на новия бранд, вдъхновени от 30-те години на XX век, но съобразени с изискванията за функционалност и удобство на съвременната, активна жена. Пред обектива на Диляна Флорентин, Койна, Теодора и Радина сменяха  елегантни коктейлни рокли, ризи от благородни материи, кожени якета и поли, подчертаващи независимия женски дух и класически палта от фина вълна. Покоряващият им чар присъстваше във всички детайли, подбрани внимателно от стилистите - креативното дуо Слав & Хубен.

В мраморното фоайе на Двореца актрисите представиха палитра от модни нюанси, заложени от дизайнерите на марката - от тъмен романтизъм до дързък авангардизъм. „Влюбихме се от пръв поглед в лимитираната колекция на бранда. Моделите препращат към иконичния стил на кино диви като Марлене Дитрих и Грета Гарбо, но носят и модерния, непримирим дух на XXI век. Само елегантният минимализъм е същият както в миналото: чисти линии, чисти цветове, чиста женственост“, казва Теодора Духовникова, която заедно с Койна Русева и Радина Боршош превърнаха фотосесията в незабравим моден спектакъл. В първата лимитирана колекция на новата марка присъстват 120 модела, които вече са достъпни и в България.

Източник: GustoNews