Българин е финалист в годишните награди на Международната асоциация за измерване и оценка на комуникацията (amec)

Публикувана 16.04.2018 11:09

Българският специалист по медийни анализи, измерване и оценка на репутацията Георги Ауад е финалист в категория „Млад професионалист на годината“ на наградите на Международната асоциация за измерване и оценка на комуникацията (AMEC) за 2018 г. Престижната номинация го нарежда сред водещите млади експерти от най-големите световни компании в бранша, включително CARMA и Ketchum Global Research & Analytics. 

Благодарение на иновативните продукти и услуги, разработени от Георги Ауад, агенцията за медийни анализи Perceptica, която ръководи от 2016 г., бележи 20% ръст последните две години, а международните й клиенти – ръст в положителните потребителски мнения, който пряко рефлектира върху техните резултати. Експертизата му в сферата на социалните медии, натрупана по време на седемгодишния му стаж в A Data Pro, е водеща сила зад успеха на Perceptica и клиентите й.

„Само за няколко години влиянието на социалните медии надскочи това на традиционните, отваряйки вакуум за инструменти и метрики, които да отчитат кривата на общественото мнение и нагласи както към социално значими въпроси, така и към чисто продуктови и корпоративни теми. Сериозният бизнес се опитва в движение да се адаптира към новата обществена картина, за да е адекватен спрямо потребителските очаквания“, коментира Ауад.

Георги е сред малкото специалисти у нас, които са сертифицирани експерти от AMEC. Преподава като гост-лектор в курса за медиен мониторинг и анализ на социалните мрежи във Факултета по журналистика и масова комуникация (ФЖМК) на СУ „Св. Климент Охридски“, където споделя знания за практическите ползи от изследването на потребителските коментари в контекста на съвременните социални медии.

Източник: GustoNews