Бус история с рейс №10
Публикувана 12.03.2016
15.32 е часът, в който днес следобед наша читателка бясна слезнала на Кръговото до кметството в Западен от рейс №10. И първото, което направила е да го „щракне” с мобилния си телефон. Опитала се е да снима и в автобуса, когато бил спрял на спирка, но снимката е ужасно размазана, заради „клатенето в рейса”, разказа тя (вж.снимка 3).
Повод да се обърне към редакцията на GustoNews.bg било поредното арогантно отношение на шофьора, вгорчил съботния й следобед.
Всичко започнало от спирката пред кино Космос, където тя с още една жена е трябвало да гонят рейса, за да спре. И спрял наистина, пред ъгловия магазин за климатична техника. Жените все пак се качили в автобуса. Защо подминахте спирката? – попитали те. Отговорът бил: Нали се качихте, карам в колона, заради задръстването на „Гладстон”, иначе няма да ме пуснат колите.
- И заради това трябва да тичаме след рейса? Ами ако съм майка с дете или старица с бастун, какво правим? – една през друга питали жените.
- Незнам, да вземат от Общината да си оправят движението. Аз гоня график. – казал шофьорът.
- От Общината ли не спряха на спирката или вие? ГРАФИКЪТ е разковничето. Плащаме по лев не само за придвижване, а и за сигурност на пътя. – контрирали двете пътнички.
- Стига сте го стресирали човекът, бе – обадила се възрастна жена в автобуса- той и без това е малко нервен, искам само да се прибера жива, че вижте какво стана преди дни пак тука (има в предвид инцидента, в който рейс помля жена на пешеходна пътека пак на ул. „Гладстон”),
http://www.gustonews.bg/?page=article&instanceID=50908&FCID=FCec8d09baa197ceb3843ec17ebf1491e5
не го ядосвайте, моля ви.
„Госпожо, шофьорът си гледа графикът и въобще не му дреме за нас . Ако малко му пукаше, щеше да свали телефона от ухото си”, отвърнала жената, която ни разказа случката.
Тя настоя да я разкажем подробно, "та белким Чолаков (Автотранс Чолаков) инструктира екипите си:
1. Да карат внимателно и БЕЗОПАСНО на пътя
2. Да СПИРАТ на самите спирки, а не в близост до тях
3. Да спрат да говорят по телефоните, от които всички пътници разбират кога ще е следващата му смяна, жена му с боб ли ще го храни или с кюфтета.
4. Да спрат със силната музика, не всеки слуша - дива чалга
5. Да спрат да споменават нечии майки, когато им засекат пътя или закъсняват с графика си
4. Да бъдат по-учтиви и приветливи.
Ако може.